Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" існують дві ситуації обміну або повернення придбаного товару: У випадку придбання товару неналежної якості: Згідно зі ст.8 цього Закону при виявленні суттєвих недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного строку споживач має право на заміну товару або повернення грошей. Суттєвим недоліком, згідно з п.12 ст.1 Закону України "Про захист прав споживачів", вважається недолік, який робить неможливим або недопустимим використання товару згідно з його призначенням, виник під впливом виробника, після його усунення знову проявляється по незалежних від споживача причинах і при цьому наділений хоча б одним з наступних ознак: а) він взагалі не може бути усунений; б) для його усунення потрібно більше чотирнадцяти календарних днів; в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі. Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню у разі його наявності, а в разі відсутності - протягом двомісячного строку з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахунком ціни або повернення грошей. Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню протягом семи днів. Розрахунок з споживачем у разі підвищення ціни на товар проводиться - на основі вартості товару на момент його купівлі. Повернення товару здійснюється за рахунок споживача. Придбання товару належної якості, але якщо товар з якої-небудь причини не підійшов покупцеві. Згідно зі ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право протягом 14 днів замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, розмірами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, що товар не використовувався і збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки з споживачем проводяться на основі вартості товару на момент його купівлі. Гроші повертаються протягом 14 днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.